ONCE IN A LIFETIME

Herregud! Det var ett tag sen jag skrev nu. Nästan precis 1 år sen närmare bestämt. Illa!
Hänt en en hel del sen sist jag skrev, så att ens försöka förklara allt är omöjligt! Jag har iallafall skaffat en ny pojkvän, vilket jag är superduper glad över! Kommer aldrig kunna hitta en bättre kille än honom, någonsin. Så jag är lyckligt lottad när det gäller den biten iallafall. Lite tur i livet ska man väl också få ha ♥


Jag & min kille ♥

STUDENTEN, den har jag också tagit sen sist jag skrev! Och herregud sicken dag det var! Kan man snälla få spola tillbaka tiden och få uppleva den dagen igen? Jag har nästan gjort vad som helst för det, glädjen som var och känslan av att stå på flaket och skrika, ingenting kommer slå den känslan!
Isåfall är de känslan sen när man skaffar barn som kanske slår..
Studenten-känslan, körkorts-känslan och få barn-känslan är nog de 3 största glädje sakerna i ens liv. Tur att jag har en av dem sakerna kvar.. och att det inte tar slut utan att de känns likadant för alla barn man väljer att skaffa. 
Studenten är once in a lifetime! Vill återuppleva den dagen, en gång till.

Studenten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0