THE SUN IS SHINING


Imorse när jag gick ner till bussen så lös solen, vilket gjorde mig riktigt glad. Så satt och "sola" i busskuren innan bussen kom idag, wonderfull!


Såhär glad va jag på ett ungefär imorse, trots att jag fick sitta och kisa för att överhuvudtaget kunna se..

Fick reda på i skolan idag att jag fick VG i företagsekonomi, trots att jag bara fått G på de två prov vi har haft. Lärarens motivering för detta var att jag alltid vart delaktig på lektionerna, ifrågasatt, svarat på saker, intresserat mig för ämnet, helt enkelt tjötat på utav helvete. (Något jag och Johanna Savklint är kända för i klassen, fråga, fråga, fråga..) ;D
Och det arbete om ett företag (Xpress Repair) jag och Johanna gjorde, som vi redovisade om, var väldigt bra gjort tydligen, och redovisningen var super, vilket gjorde att jag fick VG!
Super glad blev jag! Så det lönar sig att ifrågasätta lärarna, det har jag lärt mig, det ger BRA betyg! ;)


Tog och övningskörde förut, åkte till härskogen och gick slingan med mamma och Saga.
Såhär vackert var det, solen hade precis gått ner.



Imorgon är det ingen praktik, vilket gör mig superglad. Vi ska vara i skolan och göra varsin brudbukett (vilket kommer ta HELA dagen). Men allt är bättre än praktik ;)


Vi hörs!
Kisselikiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0