GLÖM INTE BORT ATT DU ÄR VÄRDELÖS

Kom hem för en stund sedan.
Suttit och kollat igenom min blogg en stund, från de att jag startade den. Haft den sedan 2007 så det är en del att kolla..
Det jag ville säga är att, herregud vilka "känslo" inlägg det var, varenda inlägg handla bara om känslor. Fy satan va skit jag mådde då, på den tiden. Nästan så jag glömt av det, men när man läser allt igen kommer känslorna tillbaka..
Usch, tur att man växt upp en aning, och lärt sig av allt. Trots att allt varit jobbigt. Ju mer motgångar, ju starkare blir man. Tro mig, jag vet vad jag snackar om. Är ett levande exempel på det, - faktiskt.

Apropå ingenting, jag, Anton, Oscar och Pontus ska föra in som vana att gå på bio på söndagar, haha! Ska försöka se Alice i underlandet nu på söndag, ska bli mys! :)

Mitt låttips för ikväll är: Try Sleeping With A Broken Heart - Alica Keys.
Lyssna på den, ni kommer inte bli besvikna. En känslo låt, kan man ju lugnt påstå.

Over and out, kiss!


Ån, (här brukar jag bada och hoppa från bron på sommaren, känns väldigt långt borta när man ser denna bilden..)

Kommentarer
Postat av: Calle

Vadå långt bort? Ja har ändå sagt att ja kan hoppa ner genom isen me dig om du vill, men ne de dög ju inte ;) haha Pöss <3

2010-03-20 @ 00:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0