DEN MEST VACKRA

Idag är det fredag, vilket innebär bästa dagen på veckan (enligt mig).
Och denna fredagen kunde inte vart bättre, började skolan vid 9, hade ett prov och sedan svenska där jag, Josefine och Johanna redovisade om Anna Maria Lenngren. Och efter de fick vi 3 sluta, och då var klockan bara 10:20, underbart!
Tycker allt Johanna och Josefine kan tacka mig, det är ju ändå pga av mig vi var tvugna att redovisa idag, då jag är ledig nästa vecka.. så ett tack tjejer, kan jag få höra ett tack? Haha ;)

Övningskört som bara den idag, och det har gått super. Det är kul att köra bil! Nu vill jag bara ha mitt körkort också, för sen, jäklar vilken frihetskänsla man kommer att få! Framför allt jag, som bor som jag bor.. ;)

Tror jag ska börja packa inför att jag ska iväg på söndag, vet dock ej vad jag ska packa med mig, får ju packa med mig tonvis med kläder, så många gånger om dagen som jag byter kläder ;) haha!
Men det löser sig nog, kanske packar imån, det är ju trots allt om 2 dagar jag åker.

Ut och njut i de vackra vädret! Puss på er



bilder från igår, i skolan


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahah jaa tack tack kära malin, för att du ska åka iväg och att vi fick äran och redovisa i fredags :P hahah nää usch jag vill inte att du ska åka :( inte för att jag inte vill att du ska ta ditt körkort, det är klart att du ska det är bara deta att jag...kommer och sakna dig <3

2010-03-27 @ 17:28:28
URL: http://thepictureofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0