KEEP WALKING

Jag mår bra, väldigt bra faktiskt. Längesedan jag kände såhär, jag har framtidshopp och de har jag inte haft på väldigt länge. Vet inte varför jag känner så just nu. En bidragande orsak kan nog vara att se Victoria & Daniel gifta sig igår, och båda såg så nykära och lyckliga ut, fast de ändå levt 8 år tillsammans. Jag blev så glad, - för deras skull. De gav mig nog framtidshopp, om att livet kan bli fantastiskt även för mig.
I veckan är de jobb som gäller, fikor & bior, och eventuellt campingliv. Ser fram emot denna veckan, helt klart.
På fredag är de midsommar!

Ha de så bra så länge, så skriver jag nog mer nu i dagarna! Sov så gott alla!

bild från november 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0