FINNS INGEN SOM DU

Jag saknar dig så fruktansvärt mycket pappa!! Går inte en dag utan att jag tänker på dig. Du är jämt i mina tankar.

Sitter & lyssnar på låtar som han älskade nu, känslofyllt värre..
Min barndom förknippar jag med bland annat denna sången, Jerry Lee Lewis – Great Balls Of Fire. Pappa kunde spela piano EXAKT likadant som han gör i den låten.
Jag kan se pappa framför mig när han sitter vid pianot o spelar.. eller när han låg ner på golvet (på rygg), med händerna uppe vid tangenterna o spelade, bara för att stajla för oss.. ;)
Min pappa var (ÄR) bäst. Bara så alla är jävligt medvetna om det.


jag älskar dig pappa




Kommentarer
Postat av: F E L L A N

ni är väldigt lika eran pappa

2010-06-15 @ 19:30:30
URL: http://fellans.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0