ONLY GIRL IN THE WORLD

Jag vill verkligen börja blogga igen. Men jag känner ingen motivation. Kan bero på bloggdesignen, om jag gillar den, så känner jag alltid att de är roligare att skriva. Konstigt hur man funkar egentligen. Får ta ett snack med lillbrorsan och se om han kan ordna något snyggt.. jag menar, han går ändå på it/data linjen, och lär sig massor om dataprogrameringen och sånt. Han får bli mitt offer till att fixa detta, helt klart!

Annars då?
Jo det är bra med mig, jag är sjukt trött på skolan. Jag orkar verkligen inte mer, känner ingen drivkraft alls. Som denna veckan, va har jag åstakommit? Jag va hemma i måndags, gick halva dagen i tisdags, praktiserade i onsdags, va hemma idag, och nu sitter jag här och funderar på att va hemma imorgon med? Vad har hänt med mig? Känner inte igen mig själv! Lovet på tisdag är mer än efterlängtat kan jag säga.

Denna julaftonen ska vi fira med Daniel, Linda, Tindra & Alva. Det ser jag faktiskt fram emot, väldigt mycket! Knappt någonsin firat jul med dem, så julafton kommer nog bli väldigt bra iår.

2 dagar efter julafton sticker jag och Erica iväg till teneriffa i en vecka, det ska bli enormt skönt! Jag hoppas på fint väder bara! Men allt är bättre än Sverige, tror de kan va nyttigt för mig att komma bort, samla energi och ork. För jag är helt tom just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0