JARL LINNÉR

Idag för 10 år sedan dog min pappa. 1 April har inte varit ett bra datum i 10 år, och kommer aldrig bli ett bra datum i framtiden heller. Det är så svårt att beskriva sina känslor, så jag tror jag struntar i det. Ingen förstår ändå..

Idag i GP så har mamma sänt in en "Till Minne" sak för pappa.




Livet är inte rättvist..

Jag har levt längre, än du varit död. Känns konstigt att jag inte pratat med dig på 10 år.. 10 år låter så mycket..
3650 dagar har du varit död. Kan inte få in det i mitt huvud.

Ibland känns det som att du finns, fast du syns inte..

Har och kommer alltid älska dig pappa, en vacker dag ses vi igen, - i himlen.
Jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0