GODISPRINSESSAN

Men tja!
Glömt att berätta massor om vad som hänt och inte hänt. Men orkar inte berätta allt nu.
Det viktigaste att berätta är att förra veckan tog jag och Rebecca med oss Tindra på bio och såg draktränaren. Det var en sådan stor upplevelse för Tindra att åka buss va, var så himla roligt att se henne så glad. Hela dagen blev som ett ända långt äventyr för min lilla älskling. När vi kom hem sisådär 6 timmar senare, så kan man ju lungt påstå att det var en trött Tindra vi hade med oss hem.. ;)


finns ingen sötare än min lilla älsklingskusin!


Igår efter skolan så åkte jag med Johanna Steen hem. Vi hade det supermys! Vi käkade kebabtallrik, såg på film, åkte till saltholmen o kollade på solnedgången och åt jordgubbar. Riktigt mysigt hade vi det! Roligt att få komma hem till Johanna för första gången med, se hur hon bodde, träffa hennes föräldrar och hennes syster :) Sånt är alltid skoj! ;)


Här kommer bilder från saltholmen igårkväll som jag tog med min mobil, visst är det vackert?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0