ARE YOU READY?

Idag åkte jag och köpte mig en TV till mitt rum, underbart! Igår var ju jag på Ikea och köpte mig en byrå också.
Efter TV köpet så åkte jag, mamma, mormor och Mattias upp till flyget, bara för att kolla.
Liksom, vi kommer säkert aldrig vara med om något sådant här igen under vår livstid, så vi var tvugna att se hur flygplatsen såg ut utan männsikor. Och ska jag vara ärlig så var det faktiskt riktigt läskigt att vara där. Kändes som något krig eller något hade brytit ut, asså jag vet inte, svårt att förklara. Åk dit och kolla vet ja, inte varje dag man får se en flygplats, TOM.
De hade öppet ett café, där satte vi oss och tog en fika, och de va alldeles knäpptyst...







Min TV jag köpte idag! :D

Kiss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhh va fint det blev hihi likadan byrå som mig ;) Puss <3

2010-04-19 @ 09:04:42
URL: http://thepictureofme.blogg.se/
Postat av: sandra

Hej :) va fint. är du bra & ändra bloggar desing? ^^ din var jätte fin = )

2010-04-23 @ 11:58:16
URL: http://flickansandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0