TAKE MY HAND

Idag praktiserade jag, som jag ska göra alla onsdagar i 2an. Det är faktiskt riktigt gött att slippa skolan 1 dag i veckan. Idag när jag kom dit så ropade Monia "Hej sötnos, jag har mat med mig till dig idag!"
Det var hur gulligt som helst, hon hade med sig gulachsoppa till mig och Lisa (som också jobbade idag), eftersom jag och Monia förra veckan hade stått och diskuterat att det var så gott. Men jag hade sagt att jag inte kunde äta det utan cream fresch, så då hade Monia köpt cream fresch idag, endast för min skull! Snacka om urgulligt, sånt kan verkligen göra ens dag, så min matlåda jag hade med mig med kyckling och potatisklyftor behövde jag inte äta :)

Eftersom cheferna inte var där idag (det blir alltid en annan slags stäming när de inte är där, vilket är ur skönt), så var det as gött idag, jag Lisa och Monia hade skit kul hela dagen, och jag gjorde massa buketter och kransar osv.

Tills imorgon har jag naturkunskaps prov om skogen, och tills på fredag har jag narurkunskapsprov om insjöar och latinprov på perenn växter. Jag måste verkligen klara dessa proven på en MVG nivå då jag har som mål att få MVG i naturkunskap och växtkunskap, och även psykologi. YOU GO MALIN!!!

Imorgon är sista dagen jag slutar sent denna veckan för på fredag slutar jag 13:50, wiiihoo, längtar, haha!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0