SAVE ME, PLEASE

Första praktik dagen. Jag håller redan på att dö. Börjar 10:00, eftersom bussarna ej stämmer och klaffar i allum får jag sitta där i 25 minuter på morgonen och vänta in sävedalsbussen, och samma gäller hem. Vilket betyder att jag får åka 08:44 bussen på morgonen för att hinna till 10, och jag kommer hem halv 8 på kvällen. Seriöst jag vill ta livet av mig!
Jag är välidgt tacksam och glad att Hamed åkte bussen med mig imorse :) Alltid kul att träffa honom, plus att han satt och vänta med mig i 25 minuter i allum, så Hamed, en ängel till dig, du gjorde min dag medans allt annat förstörde den!

Idag i blomsteraffären går självaste Klas Öberg (min gamla tyska lärare) in i affären och ska handla blommor, jag trodde jag skulle dö, så jag sprang till bakisidan och gömde mig (haha patetiskt jag vet), men ville verkligen inte att han typ skulle känna igen mig, när han betalade och pratade så fick jag flashbacks till 7an utav hans röst, när jag och Erica alltid satt längst fram i klassrummet och han älskade oss, hah.

Nu ska jag äta middag, liksom äta middag vid 8, jag åt senast mat halv 2 idag, ååh fy fan för det här!

Kommentarer
Postat av: erica

HAHAHAHAHAAHAH JAG DÖÖÖÖÖR!!!

HAHAHAHAH KOMMER IHÅG DE SOM IGÅR. LR NÄR HAN TOG MIG O CALLE IN I ETT RUM O SKULLE SNACKA "VETT" I OSS?! HALLOOOO ELLLER??!?!?!

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA JAG DÖÖÖÖR HAN KOM IN TILL DIG HAHAHAHAH

2009-10-06 @ 01:26:33
Postat av: Malin

hahaha, jag vet!!! jag fick panik!!!!! :P

2009-10-06 @ 08:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0