OYEEES

Godkväll!
Jag var som sagt och handla med mamma idag, och jag fick köpt mig en halsduk! Igår när jag var på allum med mormor så såg jag en halsduk som jag fastnade direkt för, men eftersom jag redan hade köpt så mycket då (tyckte jag) så ansåg jag mig inte ha råd med att köpa halsduken, så struntade i det.
Men sen igår så har jag i stort sett bara tänkt på den halsduken, att jag måste ha den, så idag åkte vi dit och jag fick köpt den, ibland måste man få unna sig något man verkligen vill ha! :)
Någon badrock/morgonrock blev de ej köpt, eller jo mamma köpte en ny och fräsch, men jag orka inte offra pengar på det så jag lånar Mattias morgonrock på fredag istället, mycket bättre ;)

Jag ska lägga in bilder på trosorna och bharna, och min UNDERBART älskade halsduk inom kort, jag lovar!

Och förresten är inte jag och mamma grymma?! Fyrhjulingen har stått "TRASIG" under över 1 års tid. Men idag fick jag och mamma nog, vi åkte till biltema och köpte ett nytt batteri, och sen när vi kom hem så bytte jag och mamma batteriet, och fixade med tändstiftet, och WHOOOLLA!!!!, så funkade den! Är man grymm eller vad? Jag hade fan glömt hur kul de är att köra den, så sjukt jävla kul så det finns inte.
UNDERBART att den funkar igen i alla fall och att jag och mamma grejjade de ensamma! :)
Rediga flickor.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0