OM JAG ÄGDE ALLT

Är på sådant bra humör idag (trots vädret)! :)
Värsta mys när regnet faller ner utanför, och man kan krypa upp i soffan/sängen och bara se på filmer, utan att få dåligt samvete. Sådana här dagar behövs!

Glömde berätta förut att igår kväll innan jag gick och la mig så ställde jag min väckarklocka på mobilen på 06:00, som jag skrev i några inlägg under. Och imorse när jag vakna utav att det ringer, så är jag HELT säker på att det är skola, och jag ska upp!!
Jag hör hur regnet forsar ner utanför, det är kolsvart ute, och det enda jag tänker på är: "fan jag ska ut med Saga i detta och kommer få cykla ner till bussen i ös regn!" Ni anar inte hur hemskt det kändes.
Några sekunder efter att alla tankar forsat genom mitt huvud kommer jag på att det är lördag och jag kan somna om och sova hur länge jag vill!!! Och den känslan var så jävla underbar! Tror jag ska införa det som en vana på helgen, att ställa väckarklockan ändå, bara för att få vakna och somna om igen...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0