MY DEAR

Jag säger bara JOHAN FALK i mitt hjärta, sjukt jävla bra filmer! Jag älskar dem!
Nu har tredje och fjärde filmen kommit ut, nu återstår bara 2 till! Jag såg på de två senast utkommna igårnatt och nu imorse, jag är helt fast, så himla kul när man känner igen sig, när de t.ex var inne på valhalla där jag har gympa, i nordstan osv, LOVE IT!

Nog om det, lördag idag, det är udnerbart rent ut sagt. Idag ska jag iväg och shoppa med mamma (trots att jag shoppade 8 par trosor, 2 bh, örhängen och en tröja igår med mormor), men jag behöver en halsduk!
Och en morgonrock som jag ska ha när jag och mamma åker på spa nästa helg :)

Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: erica

"Lisa" HE IS MEINE!!

I LOOOOVE THEEEM!!!

2009-10-12 @ 02:25:05
Postat av: Malin

LISA ÄR MIN ERICA!!!

2009-10-13 @ 19:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0