JAG ÄLSKAR DIG TINDRIS

Jag är så fruktansvärt trött, en av de värsta veckorna jag vart med om. Arbetslivet är tufft må jag säga!
Att komma hem när de är mörkt ute är ingen höjdare direkt.
Imorgon ska jag iaf bara jobba till 1, alltså bara jobba i 3 timmar. Mamma hämtar upp mig i sävedalen då, och sen drar vi iväg på spa i ulricehamn, och de ska bli så OTROLIGT skönt, det behövs verkligen!!!!

Sötnosen Tindra fyller hela 5 år på söndag! Vart tar åren vägen?! Jag minns de som igår när hon föddes en måndag 18 oktober och jag gick i 6an, och jag fick ett telefonsamtal av mamma på morgonen innan mentorstiden med Britt-Marie att hon äntligen hade blitt född, 3 veckor försenad bara, hah! Vilken lycka jag kände då!

Jag minns även när Alva föddes, precis under de minutrarna vi tog skolfotot i 9an..

Nog om det, men jag tycker det är chockerade att min lilla underbara tjöt kusin är hela 5 år, herregud..



Världens bästa Linnér tjejer!! (+ Alva förstås!)

Kommentarer
Postat av: sebastiannn

Hej !:) gå gärna in på min blogg och rösta fram årets vinterjacka 2009 !!:)<33

2009-10-16 @ 22:24:36
URL: http://sebastiann.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vilken söt kusin du har Malin!!!! Du är också jätte söt!

2009-10-17 @ 07:58:41
URL: http://skl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0