IBLAND SÅ

Imorse såg jag Johan Falk, gruppen för särkilda insatser, en film jag länge velat se på bio när den gick där, men aldrig gjorde.
Jag fastnade direkt för filmen (jag fullkomligt älskar Jakob Eklund som spelar Johan Falk i filmen!),  och det roligaste med hela filmen är att den är inspelad i Göteborg, så man kunde se min skola, korsvägen osv. Och att de ofta nämnde landvetter flygplats, jag älskar när man kan känna igen sig själv där filmen är inspelad. Stort plus till filmen!

Idag måste jag införskaffa mig en ny bh, akut behov utav det! Och lite olika smink saker, man är ju tyvärr inte lika brun längre som man var i somras, så de blir till att köpa en ljusare fondation nu, de gör ont i hjärtat, men jag ska inte sola solarium har jag bestämt!


Såhär ser dagens kläder ut.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: erica

i will tell u that, know what u feeeling in your last text about your dad, that you can feeeling u so down and sad when u try to say that word... =/



And Johan falk has one more movie now.. i dont remember the name, Johan falk Vapenbroder..

SOO GOOOD!



i love you

2009-10-05 @ 03:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0