HALLO I STUGAN ÄNA

Idag åkte jag med 12 bussen in till stan för att möta upp min vän Kajsa där. Men på bussen från landvetter in till stan stöter jag på Olin som ska åka samma buss som mig in till stan, så det var trevligt värre att träffa henne och få snacka lite, för en gångs skull träffades vi i mer än 5 minuter iaf, ohhh! Hah.

Väl i stan möter jag upp Kajsa och vi går och kollar på jackor och stövlar, jag får köpt mig en stickad tröja typ, och ett par leggins, Kajsa köpte smink och nagellack.
Efter staden drog vi hem till Kajsa och gick sedan ner till ica och handlade dippgrejjer och sådant, sen tog vi de mest lungt typ. Mamma hämta mig hos Kajsa senare och nu är jag hemma och har laddat hem 14 suger som jag tänkte krypa ner i min säng och kolla på, najs najs.

Imorgon mellan 3 och 6 ska jag passa mina små kusiner Tindra & Alva alldeles ensam, önska mig lycka till! De är nog med en.. imorgon blir de två tjötande barn, aja, haha! Man får ställa upp för släkten :)

Puss och sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0