HERE IS MY LIFE

Laddade över bilder från mobilen till datan idag, så här kommer en uppdate med bilder om den senaste tiden.


En "höst" oasis krans som man kan ha som dekoration på bord eller liknande. Jag gjorde denna i skolan och gav den sedan till Willy och Lisbeth (de jag jobbade i somras hos).



Sonja & Vera hade kul i skolan en dag ... (snygg jag blev då?!) hahhah!



Bukett i skolan, jag gjort.



Igår efter praktiken åt jag pizza med Malin, de va ett jävla tag sen vi sågs! Men det är så med hon och mig, hur länge vi än vart ifrån varann, är de som att vi aldrig vart ifrån varandra, det är underbart.



Buketter jag gjorde igår på praktik platsen.


Höstbuketter jag gjorde igår.


Nivåbuketter jag gjorde idag.


Höstbuketter jag gjorde idag.


Planteringar jag gjorde idag.




Bilder på blomsteraffären. Den är verkligen superfin!!


Förlåt för att bilderna är suddiga, mobilkameran är ingen hit direkt.
Idag jobbade jag med Monia och Lisa, aldrig jobbat med Lisa innan, men hon var supergo, vi var ett jätte gott team, bästa dagen av alla än så länge. Alltid skönt när inte ägarna är där, de blir liksom mer avslappnat på något sätt. Super dag helt enkelt, och jag har ätit godis hela dagen.... mår illa. Inte bra att de har så mkt godis på det stället alltså..

Nu ska jag in o duscha, o sen se idol, eller går de vid 8? Aja, får kolla. puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0