FUCK THE TRUTH

Känslorna bubblar inom mig, om allt och ingenting.
Det är så svårt att utrycka sig i ord, att sätta fingret på vad det exakt är.
Kanske är det hösten som gör sig påmind? Svin kallt ute och kolsvart när man går upp, och kolsvart ute runt 19:00 igen, kanske rent utav en höstgrej?
Men jag tror dock inte att hösten gör så jag känner som jag känner inför allt..
Vad ska man säga? Arg, irreterad, förbannad och hatisk är nog 4 ord som stämmer in på mig för tillfället.

Imorgon ska jag till allum en stund, för det är blomstertävling där imorgon, som Åsa (min lärare) tycker vi borde gå och se på, för det är inte ofta det är tävlingar inom blommor.
Så jag får väl ställa upp på det, skola på en lördag, hur go är den då?


Dagens outfit, med en pose!


Kommentarer
Postat av: Anonym

cykelbyxan

2009-10-09 @ 16:14:23
Postat av: Anonym

haha! ;D

2009-10-11 @ 00:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0