MÖBLERING

De blev ingen datastol, eller nytt skrivbord inköpt överhuvudtaget, köpte mig istället en grön matta, en blomma, en filt och ett bord.
Sen möblera jag om i mitt rum, orkade inte ha en stor 180 säng som tog all min yta, så jag satte sängarna som ett V istället typ. Mycket bättre! Som ni ser på bilderna är inte allt klart än på långa vägar, jag ska införskaffa mig mer filtar, ta bort den vita hyllan på väggen (den andra har jag redan tatt ner, ser förjävligt ut där just nu, men men), för där de sitter ska jag istället ha en LÅNG snygg tavla. Jag är helt inne på grönt, fastnat totalt för de, så kanske nån grönaktig tavla? Jaja, vi får väl se, och en grön datastol? Eller nja, får nog bli en vit ändå..
Aja, de är kul att möblera, de är ett som är säkert, måste till IKEA igen!
Hoppas alla ni haft en bra dag, puss!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0