ÄLSKADE SMÅ KUSINER

Just det! Glömde ju skriva om när jag passade Alva och Tindra igår!
Vi gick på en promenad, och jag slapp passa de själva, då Mattias kom och överraskade mig precis innan vi skulle ut och gå. Så de var perfekt att han kom, hade inte klarat att gå med en hund, en 5 åring och en 2 åring själv de 100 meterna som vi va tvungna att gå på landsvägen själv. Så Mattias, tack! :)

När vi sedan skulle äta så hittade jag inte Alvas haklapp och hon hade en sådan fin klänning på sig så jag tog av henne klänning så hon fick sitta naken upptill och äta sin mat (allt för att klänningen inte skulle bli smutsig), och detta tyckte Tindra var mycket märkligt. "-Malin, varför har Alva ingen tröja eller något på sig? Hon brukar alltid ha det när vi äter annars..?" Haha, Tindra är söt!

Dessutom de gulligaste med allt är att Alva är lite blyg för Mattias, så hon sprang hela tiden till mig om han typ pratade med henne, hon sökte skydd hos mig, för han är ju såååå farlig! ;) Hah, men sådant gör en glad, att de tyr sig till än :)
När vi gick på landsvägen så skulle jag bära Alva och hon är rätt tung vill jag tillägga, så frågade jag Alva om Mattias kunde bära henne istället, men då sa hon "nej" på sitt söta sätt och gömde ansiktet mot min axel, sötare får man leta efter! <3

Nog om det, ville bara skriva det med :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0