ALLTING KAN GÅ ITU

Godkväll!
Idag fick jag införskaffat mig en ny sminkväska (den jag hade innan var under all kritik!), fick även köpt ett svart baslinne som alltid är bra att ha, fondation och en concealer.
Imorgon ska jag praktisera på Sävedalens blommor, och det innebär 3 bussbyten, usch! Dessutom kommer jag få sitta och vänta på terminalen i allum i 25 minuter på morgonen på Sävedals bussen, och så är de även hem, det känns så jävla segt, det är ungefär i klass med när jag och Kajsa praktiserade på Göteborgs djurskyddsförening, då missade vi alltid den bussen till Pixbo, så vi fick sitta 30 minuter i Mönlycke terminalen och vänta på morgonen.

Det enda posetiva med detta är att jag på morgonen på Måndagar, Tisdagar och Fredagar kommer åka 611 och 511an med Hamed! Plus han ska vara hygglig mot mig imorgon och ta en halvtimmes tidigare buss (för honom) bara för att sitta och vänta med mig i allum i 25 minuter. Det är jag tacksam över :)


Nu ska jag lägga mig i sängen och se på Johan Falk, vapenbröder.

Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0