A HARD WORKING WOMAN

Idag har jag, Malin, Martin och Mattias jobbat nere hos Robban på Xpress Repair. Vi har rivit en hel övervåning, och jäklar va mycket gips damm och sådant man fått i näsan idag, har nog nyst 939575 ggr idag, - minst.
Vi fick pizza och hade de allmänt skoj där nere idag, alltid kul att vara med Malin, vi är ju som vi är när vi är med varandra, haha!

Trots att vi inte träffas alls ofta så är det ändå som att vi aldrig vart ifrån varandra när vi väl träffas, det är underbart, det är samma med Rebecca, kan gå flera år om det är så, men det känns ändå som man aldrig vart åtskillda när man väl ses.
Jag tror det bara kan kännas så med vissa i sin omgivning, och det är sådana vänner jag prioriterar högst, för man vet att de alltid finns där, fast man inte hört av sig till varandra eller setts på år och dar, det bara finns där, det är en självklarhet, det är underbart. Man behöver inte tänka så mycket, vänskapen är självklar i vått och torrt.

Iallafall, de var roligast när vi skulle riva taket där idag, jag och Malin hängde i en kofot för att försöka få ner gipstaket, och då kommer Niklas upp (en 19 årig kille som jobbar hos Robban), och skrattar åt oss, (med all rätt vill jag tillägga) så han tog tag i kofoten och högg ner hela taket åt oss, och jag och Malin bara skratta och tacka för hjälpen, haha.

Imorgon ska vi fortsätta vårt arbete, ska upp vid halv 9 imorgon, men det är de värt :)
Jag ska dessutom skaffa en ny mobil snarast då den jag har nu har gjort sitt.. jag behöver pengar!!!

Det var allt från mig idag, tack för mig ;)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0