WHAT HAVE I DONE

Hej!

Idag var jag hemma från skolan (om de ens intresserar någon?) I alla fall, det var skönt, då de spöregnade ute hela dagen!
Städade huset innan mamma kom hem från jobbet så hon skulle bli glad, vilket hon blev. Alltid ett säkert kort att städa, de gör nog vilken mamma som helst glad.

Imorgon är det skola mellan 10:00 och 15:00, och jag ser fram emot det, då vi ska ha debatt i naturkunskapen vilket jag tycker är roligt, då vi hade de i svenskan förra året, och jag fick riktig bra beröm av min lärare efter lektionen.
Att prata inför andra och säga sin åsikt var något jag aldrig skulle vågat göra i 6an och 7an på Önneröd, men allt eftersom tiden gick växte man upp och blev den man är idag.
Att redovisa är inga problem alls för mig längre, det är jag väldigt tacksam över, för det är synd om dem som hatar det, för jag vet hur det känns.

Vi ska även fortsätta på våra arbeten i hanterverksorienteringen, vi sysslar med luffarslöjd där nu, vilket är riktigt roligt, jag håller på att göra en ljusstake av ståltråd, de ni ;)
Det är rätt sjävlkart att jag är mer praktiskt lagd än teoretisk, hah! Allt där man behöver tänka mkt och inte får jobba med händerna är inte min grej.

Efter skolan imorgon ska jag på bio och se paranormal activity, men innan bion ska jag äta thai mat. Gott!
För på fredag är jag ledig, underbart!


Varför njöt jag inte mer av sommaren? Va det verkligen såhär fint ute?
Jag MÅSTE njuta denna sommaren som kommer, varje sekund.


Din personlighetstyp:
Kraftfulla, originella och känsliga. Slutför vad de påbörjat. Extremt god människokännedom. Lyhörda för andras känslor. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Respekterade för sin starka vilja att göra rätt. Oftare individualister än ledare eller underordnade andra.

Vissa saker stämmer perfekt, andra kan man ju diskutera..


Allt för mig idag!
Puss!


Kommentarer
Postat av: erejca

uuuuh, vem e din biovan???????

2009-11-20 @ 15:17:54
URL: http://thewaytousa.blogg.se/
Postat av: Malin

min vadå? :P

2009-11-20 @ 21:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0