TILL ER VIDRIGA SMÅ FALSKA AS

H, F, J & (K). Så fort ni läser detta (vilket jag tror och nästan vet ni kommer göra) så vill jag bara säga att:
TA ÅT ER av min rubrik på detta inlägg. Ni vet att jag menar just ER (dig). Och de jag har som rubrik passar så jävla bra in på att beskriva er.

Jag trodde aldrig i min vildaste fantasi att männsikor ens kunde med att göra så som ni gjort, (gör?)
Vem ger er rätten att bestämma? Är ni gud eller?
Man kallar ingenting för klassfest om man inte bjuder alla.
Och vem ger er rätten (J) och (H) att bestämma vilka som ska få komma och inte? Även fast man ej är bra vänner längre de minsta, så är de endå en klassfest, där alla INOM klassen hör till, precis lika mycket som er.
Och även om de var ert påhitt för denna gång, så ska ni alltså få bjuda bara dem ni gillar?

Jag vet mycket väl att vi inte funkar ihop, jag vill inte ens träffa er, men det är inte det som hör till, utan de som hör till är att klassen består inte bara utav er, och ERA viljor, utan klassen bestod utav MÅNGA människor.
Och även om ni inte vill ha mig på klassfetsen (vilket är urlöjligt och fjantigt) så kanske det är andra ur vår gamla klass som mycket gärna vill ha mig där? Som gillar mig!
Det har ni inte heller tänkt på eller?
Ni känner heller inget dåligt samvete över vad ni håller på med? Att ni kan med att bjuda i stort sett alla utom mig, pga (J) och (H);s viljor. Det är ju sinnesjukt!

Ni trodde heller inte att detta skulle komma fram till mig? Att jag skulle få reda på att de ens skulle inträffa?

Man kan ju tacka sina kära och trevliga vänner, från klass 9c som är ärliga och säger hur de ligger till. (Inga namn nämnda, inga glömda).

Jag vet att de är människor som vill träffa mig, och som jag mer än gärna skulle viljat träffa, men de har jag då alltså ingen rätt till, för de bestämmer ni?
Förstår ni inte själva hur dumt det är?

Jag hoppas verkligen efter att ni läser detta känner någon sorts ånger, iallafall känner NÅGONTING.
För det ni gör nu, emot mig, är rent ut sagt "fittig" stil.

Jag hade aldrig sjunkt lika lågt, om jag var i er sits, jag hade skitit i vilka jag inte hade velat träffa, jag hade bjudit alla, för rätt ska vara rätt.
Men kanske bara jag som funkar så?
Jag var den tjejen som från den dagen vi SLUTADE 9c ville annordna en klassträff, när de väl då annordnas en 1½ år senare, så blir jag inte ens bjuden till min egna jävla klass, pga 2 människor i klassens viljor. Fy fan.


De har visat sig att man har närmre vänner i andra ur 9c, som verkligen bryr sig om, och gillar mig, och tycker rätt ska vara rätt.
Tack så hemskt mycket för att de finns bevis på att människor på jorden kan vara ärliga, och goa.

Allt för mig!
Sov så jävla gott hörreni!

uppdatering.
tar tillbaka det med J, (även K.)




Kommentarer
Postat av: Helen

det är iofs inte så det ligger till. det var jag och fanny som kom på idén att fixa ihop någonting och tog på oss att höra av oss tilö, men eftersom ingen utav oss är vänner med dig så ville inte vi ringa, vi sa att det får någon annan göra isåfall. Vi försöker inte spela "gud", utan vi valde bara att inte ringa dig för att jag inte vill prata med dig överhuvudtaget. hade någon annan person bjudit dit dig hade jag inte brytt mig alls.

2009-11-11 @ 22:29:53
URL: http://heln.blogg.se/
Postat av: Malin

då skulle ni kunnat sagt till någon "annan" att; hör av dig till malin gärna och säg de till henne osv. Men nej nej. Fy fan.

2009-11-12 @ 07:58:06
Postat av: Helen

jag vill itne ha dig där, så varför skulle jag? däremot hade jag inte brytt mig ifall det nu var så att någon hade gjort det och du hade dykt upp.

2009-11-12 @ 13:15:53
URL: http://heln.blogg.se/
Postat av: Helen din fitta

du skall ge fan i malin, hoppas du inser varför

2009-11-12 @ 18:39:36
Postat av: Helen

vadå ge fan i malin? har jag någonsin gjort något mot henne överhuvudtaget? nej!



och vem är du att kalla mig fitta som inte ens kan skriva ut ditt namn?

2009-11-12 @ 19:05:02
URL: http://heln.blogg.se/
Postat av: Fanny

Patetiskt!

2009-11-12 @ 20:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0