SKJUTS

Hej!

Igår hade jag en as mysig dag i skolan, vi hade 2 ½ håltimma så jag, Johanna, Johanna och Josefine åkte in till stan och gick runt och sedan åt, jag åt thaimat, Johanna och Johanna och Josefine åt McDonald's haha :)

Idag va de praktik, fick göra massa julsaker och sånt. Så goa människor är det där va. Monia är för skön, älskar henne!
Jag fick skjuts hem av Nicklas som va på allum, så det var jävligt gött att slippa åka 511an och 611an, plus att jag kom hem 45 minuter tidigare på det. Så tack för det. Nicklas är go :)

Nu är jag hemma och ja, är på bra humör. Vet dock ej varför, men ska ta varan på känslan för den varar nog inte så länge.




Igår :)



Min praktikplats! :)

Allt från mig idag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0