MY MONDAY

Hej!
Jag gick och la mig väldigt tidigt igår, redan vid halv tio närmare bestämt. Men det skulle jag aldrig gjort!
Då jag vaknade vid 3 inatt och var jätte pigg, så jag gick upp och åt en kiwi och sedan gick jag och la mig igen, men utan resultat, kunde inte somna. Så från 3 till 6 låg jag klarvaken, det var ingen höjdare.

Började 8 idag, vilket betyder att jag tar 07:24 bussen härifrån, men det spöregnade verkligen och då kan man inte cykla om man vill se något sådär ut när man kommer fram till skolan, så jag fjäskade för mamma och fick skjuts ner till bussen (och det är inte ofta det händer) ;)

Iaf, första lektionen var psykologi, vilket är mitt favorit ämne, så himla intressant är det! Så måndag morgon kan egentligen inte börja bättre.
Därefter är de engelska, vilket inte är mitt favorit ämne direkt, men lärarn vi har där gillar jag, så det funkar.
Idag spelade vi inradio program på engelska, vilket faktiskt var riktigt kul, trots mina svikande engelska kunskaper.
Efter engelskan slutade jag (11:40) och nu är jag hemma.

Måndagar är faktiskt riktigt bra dagar.


Så gott som Tindra ser ut att ha däckat i soffan på denna bilden önska jag att jag skulle sovt inatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0