MIN MAMMA ÄR VÄRLDENS BÄSTA

Var ju som sagt på bio igår och såg skräckisen P Activity, se den!
Visst den var lite långtråkig i början, men asså jäklar va de hände saker, och slutet va ju fruktansvärt! Usch och fy, de värsta är ju att de är en sann historia också, de gör de hela ännu mer skrämmande..
Se den!

Idag va jag ju som sagt ledig vilket va otroligt skönt, va på partihallarna idag med mamma och köpte på oss massa med saker då jag ska massproducera julgrupper till olika företag som t.ex BMW group, husvagnssaken i landvetter mm.
Så det var kul!

Men idag när vi kom hem va jag typ på dåligt humör, ont i huvudet, och ja allmänt seg.
Vet ni va min mamma gjorde då? Hon skrev en lapp! Och inte vilken lapp som helst utan på lappen stod de saker som är "bra" med mig! Hur gulligt var inte det?
Jag bad henne även skriva till de saker som hon tycker är mindre bra med mig, efter att ja fick lappen, för sånt är allitd kul att veta!
Min mamma är sötast.

Såhär såg listan ut:

Bra:
Glad
Snabb
Energisk
Händig
Oftast posetiv
Inte långsur
Ej "snarstucken"
Humoristisk
Öppen
Mångkunnig
Orädd

Mindre bra:
Kort tålamod / kort stubin
Bekymmersfull (orolig i onördan för bagatell saker)
Skeptisk


Massa kärlek till min mamma, vad skulle jag gjort utan dig? Du får aldrig försvinna ifrån mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0