HEJ HOPP

Tjabba!
Igår gick jag och mamma till Daniel och Linda, vi hade det väldigt trevligt, senare kom även Nicklas Pfister dit med sin vän (Honken?), vi kastade pil och ja allt möjligt. Väldigt lyckad kväll, jag hade det gör trevligt.

Daniel, Linda och Nicklas har diskuterat att börja i buggkurs tillsammans, men Nicklas har ingen att dansa med, så han vill att jag hakar på det, haha herregud! Jag ska starkt fundera på detta, men bugg är nog inget för mig.. hah!
Btw, Nicklas är släkt med Erika Johansson, hon höjdhopperskan tror jag hon en gång var, haha, bara så ni vet liksom ;)

Sedan blev jag och mamma hemkörda av Nicklas och han den där Honken. Somnade la vid 3 igårnatt eller något sådant.


Imorse vaknade jag vid 11 och jag och mamma åkte till allum där jag köpte mig ett par stövlar. Skulle även köpt mig en jacka, men jag tror jag väntar lite med det.

Puss!



Kommentarer
Postat av: erica

hahah! jag har gatt i buggkurs! hahahahahaha men ja kunde inte gora de mer for blev for yr i huvudet! hahahah! Men de e roligt... :) Ja gick i Kungsbacka ! :) TIHIHIHI

2009-11-02 @ 15:07:21
URL: http://thewaytousa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0