HÅLLER DIN HAND IBLAND

Tja!

Igår gick jag tidigare från skolan, redan vid 11:20 (slutar 13:50) på fredagar. Då jag skulle med mamma och Lisbeth till partilhallarna för att införskaffa mig material så jag kan göra julgrupper till de olika bilföretagen jag har fått i uppgift från mammas jobb att göra till deras kunder.
Så kvällen igår gick i stort sett ut på att jobba, nere i mitt egna garaget med att fixa dessa 6 julgrupper, men det var kul, det är kul att skapa! :)

Därefter så satte jag upp gipisskivor. Vi håller på att renovera i storarummet jag och mamma, så jag (den händiga i denna lilla familjen) sätta upp gipsskivor osv. Så det kommer bli jävligt najs när det är klart. Gött.


bil nere på mammas jobb. en sådan här fet vit BMW ska jag ha innan jag dör, ett av mina livsmål, de ni!
värd ungefär 830 000 tusen bara, de är bara se till att börja spara .... ;)


jag ser typ ut som fantomen i Sonjas glasögon upp och ner på arbetsmiljö och säkerthetslektionen igår.


såhär var bättre! men någon glasögonen passande människa är jag inte, konstaterat.


Johanna and meeee on the arbetsmiljö and säkerhets lektionen igår!


en julgrupp som jag gjorde igårkväll.


och resten, orkade inte lägga upp en bild för sig på varje, blir för många bilder då.


och denna lilla söta gjorde jag till mig själv, då jag tyckte jag hade vart så duktig ;)



Kommentarer
Postat av: erica

det ar en BMW X6s i want that too. i will buy it when i've get a job :)

2009-12-01 @ 15:14:09
URL: http://thewaytousa.blogg.se/
Postat av: Malin Linnér

Vad duktig du är!!!!!!!!!

Hoppas att du har haft en bra jul!

Kram Malin

2010-01-05 @ 12:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0