THINGS TO DO

Idag var jag bara i skolan i 1 timme, var där och redovisade inför klassen, sedan åkte jag hem direkt efter då jag har fruktansvärd huvudvärk. Så var hemma redan halv 11 idag.

Jag har gjort upp mål vad jag ska göra/utföra inför sommaren.

* Slinga blonda slingor, ska va blond till sommaren!
* Få en hyffsad bränna inför skolavslutningen, som man sedan kan bygga på under sommarlovet :)
* Va mycket, mycket, mycket mer med mina vänner.
* Kämpa för bra betyg i försäljning & servie, svenska och samhällskunskap.
* Inte tänka så negativt, utan försöka vara posetiv.
* Inte stressa, dock tror jag inte jag kommer kunna hålla denna punkt..
* Försöka hjälpa till mer hemma, så mamma blir glad.
* Lägga undan 300 kronor varje månad för att spara till något man kanske vill ha i framtiden, vet dock inte om jag kommer lägga undan 300 varje månad, men minst 100 kronor i alla fall.
* Gå och lägga mig tidigt på kvällarna så jag orkar gå upp när mobilen ringer på morgonen.
* Påminna folk som jag älskar att jag verkligen älskar dem.

Det var alla punkter jag kom på för tillfället, tycker det är bra mål att försöka följa.


Avslutar med en 3 år gammal bild på mig när jag gör magplask ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0