MY SUNSHINE

Igår nanade jag hos Kajsa, vi hade det mys, vi cyklade ner till centrum och köpte grillade kamben och åt det tillsammans med potatissallad sen, jätte gott!
Kajsa: mamma och pappa lämnade lite pengar här till mig, så jag ska klara mig.
Jag: åk och köp en tröja, hah!
Kajsa: Ja, det läskar.

haha, fy fan va jag skratta, vadå läskar?! LOCKAR heter det!!!! hahahahha :D
Kajsa är söt <3

Imorse kändes det som Kajsa va min lilla mamma, medans jag lånade hennes dusch och duchade på morgonen så gjorde hon iordning frukost.
Hon gjorde supergod vanilj latte åt oss, som vi åt mackor till sen. Morgonen var verkligen bra, dagen kunde inte startat bättre.

I skolan hade jag matteprov första lektionen. Min lilla lärare är för go, vi var 4  som inte hade gjort provet, vi fick gå till ett ensamt rum som vi skulle skriva provet i, och hon hjälpte en jätte mkt när man bad om hjälp, haha, så bättre kunde det inte gått! ;)

Ska även tillägga att Erica var väldigt bussig och hoppade av vid min busshållplats med mig idag när hon skulle till stall, haha! (jag va tvungen att skriva detta i min blogg, annars hade hon inte gjort det) HAH :D


Kommentarer
Postat av: eeeerica den bästa

hähä! BRA!

2009-03-16 @ 21:04:20
URL: http://grisenknorrsamu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0