IM SO SORRY

Hej!
Förlåt, jag är sämst på att uppdatera. Men har inte haft någon lust överhuvudtaget.
I fredags var jag på bio med Johanna, Johanna & Sigrid, vi såg Changeling, den var helt okej, men väääldigt lång. Efter det åt vi pizza i stan tillsammans sen tog jag och Johanna bussen till landvetter där vi mötte upp Kajsa och gick till innebandy natta. Stannade där i kanske 2 timmar sen gick alla vi 3 hem och såg på Benjamins Buttons otroliga liv,  den var sjukt lång den med! Men gud så bra!!

Igår (måndag) var jag ledig, vilket var enormt skönt. Denna vecka har jag 4 prov framför mig. Imorgon ska jag ha OMPROV på mitt snittblommsprov jag hade för 2 veckor sedan, jag ska inte göra omprov för att jag inte klarade utan för att jag ska få en till chans att klara provet och få MVG på det, jag  fick 64/80 förra gången, nu måste jag minst få 70/80, men jag tror och hoppas att jag grejjar det! Vill verkligen ha MVG i det ämnet, då jag fått MVG på alla mina andra prov där i..

Idag fick jag en bok av Therese i skolan, första boken av twiilight serien, jag säger inte mer än såhär: LÄS DEN!

Ska snart sova nu, men ville bara säga att håll tummarna för mig imorgon gott folk!
Puss & sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0