EN KÄNSLA AV SOMMAR

Idag har de vart praktik som vanligt, men idag har jag mått skit hela dagen lång. Mått illa och vart sjukt hängig, vet inte varför, men var nära att jag gick hem idag runt 12 tiden, men jag tvigade kvar mig själv till klockan 4, det känns skönt.
Jag stod och gjorde buketter innan jag skulle sluta, och när jag står och håller på med min ena bukett kommer det in två damer, och de berämde min bukett jätte mycket, så förklarade jag för dem att den inte var någons utan den skulle sättas ut i kylen för försäljning och då köpte de den direkt, det kändes otroligt roligt faktiskt, att liksom det gilla det jag gjorde :)

Och, ja, hur mår man egentligen? Jag menar, på riktigt? Vad säger min kropp, min hjärna och mitt hjärta?
Jag vet inte det, för jag kan inte tyda vad det är jag känner..


Här är en bild på min pappa när han var liten, söt tycker jag! Ser ut som en jävuls unge med mycket olika påhitt, hah :) <3
Saknar dig pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0