BILDER

Här kommer bilderna jag lovade.


Fick denna buketten + 300 kronor när jag hade praktiserat klart på Trädgårsforum.


En promenad med Anton & Saga, alltid mysigt med promenader.


Världens bästa Johanna Steen på skolavslutningen.


Jag på skolavslutningen.


Promenix.


Finns det något härligare än att gå i skogen och rensa tankarna? Skulle inte tro det.


Promenad (igen).


Världens bästa hund!


Liseberg.


Selma och Saga på hundkursen.


(Känns som jag laddar upp väldigt mycket bilder på hundar nu, hah).


Matilda & Anton. Havet (hovås) med Sofi, Matilda, Mamma och Anton. (Anton typ älskar Matilda).


Jag hemma hos Kajsa, (ser jävligt sur ut).


Hemma hos Kajsa och tar det lungt en varm sommarkväll.


Havet med Kajsa & Anton.


Mord på G.


Saltholmen.


Havet med mamma, Linn, Sofi & Matilda. Linn på bilden som jag var tvungen att fotografera, för hon tyckte det var jobbigt med solen så hon satt & läste såhär, hah!


Goaste ungen på jorden,


och knasigaste!


Tindra & Alva.


Goingar!


Tjörn.


Sommar!!!


Världens sötaste unge!


Fritz är smart och tog skydd under paraplyet (stavas?) i väntan på att få komma in.


Hälsade på mammas fadder Elsie i Mölndal.


Kajsa segar sig en morgon i min soffa.


Anton jobbar på för fullt på vårt sommarjobb. (alla de stenarna har vi lagt dit, plus rensat som fan, det var typ en SKOG där innan!!).


Hela detta berget var täckt utav gräs och jord, som vi DRATT av bokstavligt talat och gjort det skit fint. Vi är fan duktiga! Ni skulle bara veta hur det såg ut innan. Snart ska vi plantera massa med fina växter där osv, det ser jag fram emot!


Som sagt, duktiga var ordet!


Saga sitter och funderar.


Kvällspromenad.


Min vackra tjej!


Kajsa idag, när hon spelade tv spel, det gick inte ens att prata med henne, så koncentrerad var hon, hah!


Kajsa var nära att somna idag när hon la sig på sängen, gumman lilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0