LISTA

HAR DU NÅGONSIN..
Varit medvetslös: ja, svimma en gång när jag fick ett jack rätt in i foten, så det bara forsa blod.
Tackat nej till sex: ja.
Hånglat med nån riktigt ful: nej.
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: aldrig!
Gjort något riktigt dumt: det har nog alla.
Gjort något du verkligen ångrar: ja.
Gjort nåt olagligt: det tror jag också alla har gjort?
Tagit droger: aldrig.
Druckit: ja.
Vilka kläder sover du i: trosor, eller naken.
Vad hatar du: djurplågeri!
Är du ensam nu: ja.

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: Kajsa & Johanna.
Såg dig gråta: mamma.
Fick dig att gråta: -
Du delade en drink med: Daniel
Du ringde: Mormor
Ringde dig: Anton

DE SENASTE 24 TIMMARNA HAR DU?
Haft sex: nej.
Festat: nej.
Gråtit: ja.
Kramat någon: japp.
Köpt någonting: nej,
Saknat någon: 24/7
Sjungit: ja.

HAR JAG:
Digitalkamera: ja.
Telefon på rummet: nej.
Egen dator: ja.
Husdjur: Fritz & Saga
Receptbelagda mediciner: nej
Haft sex på en offentlig plats: ja.

KÄRLEK OCH SÅNT
Hur gammal var ditt äldsta hångel: 92:a
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i: 1
Tycker du om kärlek: både och.
När kramade du någon sist: det minns jag inte.
Saknar du någon speciell person: ja.
Har du svårt för att bli kär: hmm, vet inte riktigt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

seriöst din blogg suger. UPPDATERING finns det någonting som heter... Fröken Linnér.. Jag har en typ helt galen kille som e typ galen i dig bredvid mig. omg haha..



xoxo, u know who.. i love you...

u get a kiss if u know who i am ! (L) one thing, US

2009-08-21 @ 04:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0