I LOVE YOU

Hejsan!
Jag är fortfarande sjuk, och det är inte alls kul! Man kan ju inte hitta på något skoj alls .. SEGT.
Idag har jag inte gjort mycket alls, vart på promenad med Saga i skogen, och även om det är sjukt segt och man verkligen inte orkar gå ut, så är det oftast så att när man väl är ute så typ tycker man det är skönt och roligt, och Saga, ja, det räcker att titta på henne och se all hennes energi så får man själv energi, haha!

Duschat idag, rakat benen osv, smörjt in hela kroppen, gjort hårinpackning, jag känner mig verkligen FRÄSCH nu, sådan härlig känsla! Målade även mina naglar rosa igår när jag tittade på let's dance, länge sen nu jag målade dem, de blev jätte fina! Nu ska jag och mamma snart ut och gå en sväng med Saga, segt som alltid, men som jag sa innan, när man väl är ute så uppskattar man det!
Glömt berätta att jag även möblerat om i mitt rum, nu ser det så mkt större ut, jag är nöjd.
Inte så mycket mer att berätta för tillfället.
Sköt om er!



Kommentarer
Postat av: frida

GUD VAD SÖT LITEN VOVVE DU HAR :) sötiiiis

2009-01-12 @ 16:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0