HEMSK DAG

Usch, började med att vi hade SO lektion vid 08:30 imorse, med världens sämsta lärare, han gör varken ämnet roligt, eller gör så man fattar. Saknar Maria på Önneröd som fick ALLT intressant i So för mig!
Efter det hade vi hantverksteknik med Åsa, vi fick bara städa i 1½ timme i klassrummet ungefär, därefter lunch i en timme och efter det svenska, som läraren bara babbla på om en massa saker, och nu den sista lektionen från 13:30 till 16:10, med försäljning och service. Jag trodde jag skulle dö! Redan innan lunch tyckte jag och Johanna det kändes som vi vart i skolan i en evighet, men på sista lektionen idag, sonja, josefine jag och johanna, alla vi 4 tyckte det kändes som klockan var 20:00 på kvällen och vi hade vart i skolan hela jävla tiden, då var klockan bara 3 ungefär.
Nej, fy fan för denna otroligt långa och plågsamma dag!
Saken gör det ju inte bättre av att jag haft ont i magen och kraftig huvudvärk hela dagen!!

Jag känner för att spy på skolan just nu, prov hit, inlämningar dit, läxförhör dit, nej fy fan. Ge mig semester och inga krav och måsten!
Får se om jag går imån, de två första lektionerna är inte viktiga iaf, matte och bild, sedna har jag lite ångest för so:n och svenskan på slutet av dagen.. men men.
Vem vill gå från 8:10 till 15:30 på en fredag när man inte mår bra?

Får se hur jag gör imorgon.

Jag vill MYSA ... :(

Kommentarer
Postat av: Johanna Stomberg

haha, va hemsk du är malin;)

2009-01-29 @ 21:34:16
URL: http://johannastomberg.blogg.se/
Postat av: ei a

MEN MALIN DU UPPDATERAR JU AAAAAALDRGI!

2009-02-03 @ 09:25:31
URL: http://grisenknorrsamu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0