9c

Innan vi slutade 9:an fick vi göra en bok, som skulle kallas högstadieboken, i den gjorde vi massor utav uppgifter som handlade om högstadiet och ens klass. Jag älskar den boken. Jag bad även alla ifrån klassen att skriva en hälsning till mig i den, och jag satt och tittade i den boken nu så tänkte skriva av vad alla skrev, man blir ju rörd utav vissa!!


Alltid glad och klassens ljusstråle. Ha det bra och lycka till på gymnasiet, lika väl som i livet // Anton Joelson.


Ha det bra och hoppas du finner din lycka! / Malin Svensson.


Ha det bra och lycka till, pöss / Jesper Johansson.


Malin, du har alltid varit den goaste tjejen. Snäll, omtänksam och trevlig. Hoppas du får ett trevligt liv. Kommer att sakna dig, glöm inte mig / Hamed Jaafar.


Alltid go och glad, hoppas du får många nya vänner. Men glöm aldrig mig / Tobias Bengtsson (Bengan).


Du heter Malin, jag heter Eddy. Ser du likheten? Det gör inte jag. Hade! / Eddy Kronberg. (sedan skrev han till ett hjärta för han fick ångest att han skrev så tyket minns jag, hah!)


Malin. Du är underbar. Lycka till. / Sara Anvestad.


Va fint du ler, Malin Linnér / Jonathan Prim.


Du är alltid snäll glad och omtänksam. Fortsätt med det. Ha det bra och lycka till! Ses och hörs! / Erika Redin.


Fortsätt att vara glad och snäll, ha det bra Malin! / Erica Andersson.


Malin, jag är så glad att jag träffade dig. Du finns alltid där för mig. Det spelar ingen roll hur sur eller arg jag är, du lyssnar alltid. Glöm mig inte, vi måste fortsätta ses. Jag älskar dig! / Johanna Stomberg.


Många dåliga och bra dagar har jag haft med dig. Jag kommer sakna att inte träffa dig varje dag men vi MÅSTE träffas ändå! När jag är 40 år lovar jag dig att handla i din blomsteraffär. Du är underbar. Puss och Kärlek! Ps: glöm mig inte Ds. / Kajsa Mattsson


Hallå snygging! Lycka till med blommorna, jag hoppas vi håller kontakten. Puss / Helen Rydlinger.


Hej hej! Hoppas du lyckas bra på gymnasiet och i livet, MVH / Johan Bergström.


Tjabba snygging! Många minnen man har med dig. Framför allt skrattattacker. Hoppas det går bra för dig utan minimamman. Kommer sakna dig. Hoppas vi håller kontakten / Sandra Hjelmstierna.


Malin Linnér, gulleplutt! Vi har haft våra stunder där vi skrattat men även varit sura. Men till de stora hela kommer jag sakna dig mer än vad du tror och Tyskland vinner Em eller hur? ML <3 Puss / Martin Laanemets.


Hej på dig! Vi hörs av och det är synd det. Hoppas du får en bra framtid. Puss & Kram charmören nr: 1. / Anton Drevik. (IRONI)!


Hoppas du får det bra framöver med gymnasievalet och allt. Puss / Richard Hansson.


Hallo. Hoppas du får det bra på gymnasiet! // Fanny Kristenson.


Alltid glad och snäll, lycka till i livet. / Daniel Meurk.


Ha det trevligt på din nya skola. Hoppas du saknar mig baby <3 / Mattias Järveleinen.



Sist men inte minst, här kommer mitt rim Maria skrev till mig när jag skulle upp och hämta mina slutbetyg:

En tjej som för alla ställer upp, trots att hon på skolan ibland får krupp. Får ofta skjuts i en gul liten bil för att slippa gå till skolan flera mil.


Älskar 9c årgång 1992!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0