SUN, SUN, SUN

Jag var aldrig med på gympan idag. Hade alldeles för ont i foten, då jag tog helt fel skor idag som var exakt i jämnhöjd med såret, så för varje steg jag tog skavde det som fan, så jag slutade 11:20 idag.
Jag satt ju och vänta ensam i skolan idag i en timme som ni då redan vet eftersom jag skrev de i mitt förra inlägg, men jag glömde säga en sak då. När jag satt och vänta utanför klassrummet idag på att lektionen skulle börja så ringlade det värsta långa kön utanför scandinavium för något biljeppsläpp, men vet något vilket biljettsläpp det var?

Nu har jag skrivit klart mina 3 dokumenationer och det känns väldigt skönt! Nu kan jag bara koncentrera mig på att försöka lära mig latinen tills på torsdag!
Nu ska jag och min kära moder ut med Saga och gå i det fina vädret, blir glad när solen lyser!! Fast, vem blir inte det?



Bild på kön utanför scandinavium idag.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

madonna skulle jag tro :-)

2009-02-17 @ 21:00:05
Postat av: EEEEEEEEEEERICa

nee göteborg horse show ! det börjar imorgon hihi

2009-02-18 @ 22:05:22
Postat av: malin

okej :D

2009-02-19 @ 19:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0