SOMETHING BEAUTIFUL

Halloj!
Idag har jag inte gjort någonting, men tanke på att jag bara haltar mig fram :(
Åt kebabrulle förut, gud som jag längtat efter det, supergott var det i alla fall.
Sitter här nu och försöker överföra ett videoklipp från i fredags till facebook, de verkar gå sådär, får hoppas på det bästa! Det video klippet jag ladda upp idag med Martin, Mattias och dem som dansa, jag blir verkligen glad så fort jag ser på det, så underbart, hah!

Nu ska jag, mamma och Mattias se på Bäck och riktigt mysa till det.


här får ni en osminkad bild på mig som är tagen för 2 år sedan ungefär.
det var denna bild jag invigde mitt första inlägg här på bloggen med, så ja, ni förstår ju att bilden är gammal ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0