OYEES

Idag åkte jag till allum med mamma. Vi råkade stöta på mormor där med, trevligt.
Jag var ju ute efter en väska och ett par skor, men inget utav det fann jag. Köpte mig istället en kjol, ett par tights som ser ut som jeans, foudation och strumpor, bilder längre ner!

Mamma fick köpt sig en skinnjacka, as snygg! Som det var jätte mycket rea på, och ett par AS tajta jeans som jag tvinga henne att köpa. De va knappt så hon kunde knäppa dem, men så ska det vara! Haha, sedan köpte hon även ett par till byxor. Så det var verkligen en givande shopping dag, trots att jag inte fann det jag sökte, hah! :)

Betsällde precis hem en "kofta" som jag såg inne på HM idag, men den fanns inte i min storlek där, så jag beställde den på datan nu istället. Den är finare i verkligheten :)



1 bilden: Kjolen
2 bilden: allt jag köpte
3: den beställda koftan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0