NOTHING CAN TOUCH ME

Hejsan!
Igår satt jag barnvakt hemma hos Daniel och Linda, som jag skrev i mitt förra inlägg.
Nattade både Tindra och Alva. Men Alva är ju bara för söt, på natten vid ett ungefär, hör jag att hon gråter, så jag går ner och där står hon upp i sin säng. När jag kommer in i rummet lägger hon sig ner igen. Hon hade tappat sin napp, så fick leta upp den och ge den till henne igen. Så står jag där och pratar med henne en stund -"du kan ju inte bara vakna mitt såhär i natten sötnos" osv. Så ligger den älskade lilla ungen där i sin säng och småler åt mig. Hon är allt för go!

Idag vaknade jag vid 14:00! Herregud, så länge har jag nog inte sovit på år och dar! Men kom inte i säng förräns vid 03:00 - 03:30 igår heller.
Imorgon är det skola, vilket jag inte alls ser fram emot! Vi har iof bara två lektioner imorgon, men det är mina hat ämnen, MATTE & ENGELSKA + vi har typ "läxförhör prov" imån på engelskan, vilket jag helt hade glömt bort. Känner mig inte så pepp på att gå dit imorgon faktiskt..
Jag mår illa och det har jag gjort hela dagen ungefär, konstigt och jobbigt!

Jaja, nu ska jag försöka plugga på mina latinska glosor, typ 160 stycken ska jag kunna tills på torsdag då det stora provet är!
Ni kan få några exempel på latinska växters namn:  chamelacium det är vaxblomma, eucharis det är amazonlilja, hypericum det är johannesört, lilium longiflorum det är vit trupetlilja, narcissius det är påsklilja. ja, va säger ni, det är väl underbart? + vi ska kunna hur alla blommor ser ut!!!

BUHU säger jag bara! - buhu, som Kajsa alltid skriver när hon ska "visa" folk att hon är ledsen genom att "skriva" det. Haha, förstod ni ens den meningen?

Puss sötnosar!


jag vill ha vår!


Kommentarer
Postat av: kajsa

haha söt du är! buhu för att skolan börjar nu...

2009-02-16 @ 09:27:32
URL: http://klm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0