MIN OCH KAJSAS KONVERSATION OM (9c)

- Malin Linnér ' säger:

att va i skolan va ju fan kul!

då asså


kajsa mattsson säger:

aa

haha asså

jag kmr ihåg

när dom spela in viedon

american idol

SARA SJÖNG

jätteseriöst

hahhaha där

dör

o eddy


- Malin Linnér ' säger:

fy fan va kul


kajsa mattsson säger:

typ skrek FUCKING AMAZING

hahaha


- Malin Linnér ' säger:

hahhaha

just de

fy fan va kul

eller när prim skulle spela handikappad

hahahahahahaha

skrattar här för mig själv nu

för ingen fick titta på han, då skulle han ej klara de, men fy fan va kul, vi glodde ändå

åååh

fy fan va grymmt de va


kajsa mattsson säger:

HAAHAHAHA JAG DÖR AV SKRATT

HAHAHAHAHA


- Malin Linnér ' säger:

hhaha, jag med!

han typ dreggla

hahha


kajsa mattsson säger:

hahahhahahahahahhahahah

asså

jahahahah ajg döler

så kmr ajg ihåg


- Malin Linnér ' säger:

hahaha


kajsa mattsson säger:

att ajg ville filma

försökte typ

o då fick han DAMP

verkligen DAMP


- Malin Linnér ' säger:

hahahhaha


kajsa mattsson säger:

BAH OM DU FILMAR KAJASA JAG LOVAR JAG SLÅR SÖNDER DIG

hahaha fna va rädd jha blev


- Malin Linnér ' säger:

nej men när vi stod utanför o va publik och hamed sa de där med välkommen till idol

fan va gyrymt de va

när vi stod där o skrek

och alla glodde på oss tpy 5 pers som stod där o skrek

haha

och vifta


kajsa mattsson säger:

hahahhahah

just de

HAHAHAHHA


- Malin Linnér ' säger:

fy fan va kul vi haft!


kajsa mattsson säger:

haha ja!

kmr du ihåg när gabbe fick damp på oss`?

o vi fick gå ut?

hahah


- Malin Linnér ' säger:

nu känner jag bara jag skulle knna kasta bor tmin nya klass för eveigt och ständigt leva med 9c, för man kände sig verkligen hemma, man kunde göra vad man vill utan att skämmas. jag skulle lätt kunna leva med de personerna i 10 år!

utan problem!


kajsa mattsson säger:

haha!

aa


- Malin Linnér ' säger:

haha, ja, han verkligen dampa sönder på oss !

VI KUNDE BLI ARGA PÅ VARANDRA, men aså de gjorde inte så mkt, det är som hemma man bråkar sen går de över av sig själv typ, och man vet ändå att man e älskad och omtyckt

eller hur man ska säga!

kajsa mattsson säger:

aa


- Malin Linnér ' säger:

underbart va de


kajsa mattsson sa (23:50):

HHAHA AMLIN

kmr du ihåg

när jag ville ha min väska

jag var tant


kajsa mattsson sa (23:51):

o du bah la in svenska mit ti a,llt

hahahaha dör


- Malin Linnér ' säger:

haha, varsegod


kajsa mattsson säger:

hahahahha just de

fyfan va kulk det va


- Malin Linnér ' säger:

hahahahha

jag fick öl på mig


kajsa mattsson säger:

hahhaajjajajajajajajjahhahahahahahhahahahah


- Malin Linnér ' säger:

eller när sara hoppade på Martin angående nån börst mobbning som hade skett på lunnaskolan


kajsa mattsson säger:

just de


- Malin Linnér ' säger:

fy fan va kul de va, vi hade dennis då, han visste inte va han skulle säga, haha!


kajsa mattsson säger:

bröst?

HAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA

JAG DÖR SERIÖST


- Malin Linnér ' säger:

hahahahah


kajsa mattsson säger:

hon bah: JO JAG BLEV MOBBAD

typ?


- Malin Linnér ' säger:

haha aah, och va as seriös, Martin bara; nej vadå?

haha, as kul va de!!


kajsa mattsson säger:

hahahahahhahaha

- Malin Linnér ' säger:

hahhaahaa


kajsa mattsson säger:

hennes *slå näven i bordet håll käften moments*

jävla skit vad jag saknar

allt

INTE bara skolan

men kmt av den

att umgås med människor som jag alödrig träffar längre

allt har förändrats så jävla mkt

till bra och dåligt

buhu...


- Malin Linnér ' säger:

jag håller med dig, allt är inte alls de samma längre, jag kände verkligen att 9c va min andra familj. vi fanns dör för varann, bårkade, hade kul ihop, gick igenom saker tillsammans, vi kämpa ihop eller hur man ska säga. och jag saknar verkligen människorna jag knappt träffar längre!!!

fy fan, jag gråter typ jag älskade 9c!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0