IN THA SCHOOL

Sitter i skolan nu. Åkte in tidgare idag, för att sitta och hålla Therese sällskap här i en timme, men de visade sig att hon var sjuk! Så har fått sitta här ensam i en timme nu, men min snälla datakunskaps lärare släppte in mig i datasalen. Hon är snäll hon. Var ju inte här igår och hon är även min engelska lärare, så nu gav hon mig en massa papper och läxor, det tycker jag var mindre snällt, men men .. :)

Fått jätte ont i mitt sår igen, skon skaver som fan. Vet inte om jag kan vara med på gympan eller inte faktiskt, sjukt ont gör det, nästan så jag haltar igen. Nu börjar min lektion om 10 minuter så jag ska väl återgå till att läsa min engelska bok innan datakunskaps lektionen börjar.

Vi hörs sen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0