ALLA (L) DAG

Idag är det den dagen, som någon/några har hittat på för att affärerna ska få tjäna massor utav pengar. Själv anser jag alla hjärtans dag som överskattat. Jag tycker man kan visa sin omtanke och kärlek till den man gillar när man själv vill, och inte på en dag som nån i affärsbranschen har betsämt för att han ska bli rikare.

Idag eller rättare sagt ikväll, ska jag passa Alva och Tindra. Daniel och Linda ska ut, så man får ju ställa upp! Men det är bra, det kommer ändå bara sova under tiden, så jag ska sitta vid tv:n och vräka i mig popcorn och godis!

Jag vill att min beställda "kofta" ska komma nu, men den som väntar på något gott ...


Söta lilla Tindra som inte ens är 1 år på bilden! <3



och söta lilla Alva för ungefär 1 månad sen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0