WIND OF CHANGE

Nu börjar mitt sommarlov lida mot sitt slut, det känns trist men det ska ändå bli härligt att komma in i vardagen igen faktiskt. Sommarlov kanske man inte kan kalla detta sommarlovet till då jag i stort sett jobbat hela lovet. Men finns det något bättre än att tjäna sina egna pengar? SKULLE INTE TRO DET. Bästa känslan i världen (okej där tog jag kanske i..).
I alla fall jag ska uppdatera er med bilder om vad som hänt det senaste!


Kräftskiva hos Daniel igår! Visst är det en vacker röd färg dem har?


Mysigt, eller hur?




Två bilder på mig och Daniel från igår, jag bjuder på den jag blundar på.
Jag älskar Daniel!


Idag träffade jag Kajsa, vi gick promenad med hennes hund, åt jätte god mat och bara prata.


Jag hos Kajsa idag.


Kajsa ville inte va med på bild, tråkmåns.


Jag fick till en bild i spegeln på henne iaf :)


Sen försökte jag en sista gång, men det funkade inte.

Min helg i bilder, imorgon kanske det bär av till ullared (beror på mamma och mormor), men jag hoppas verkligen det!
Ha det så gott, nu jädrar ska jag bli en aktiv bloggerska! ;D

Sovgott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0