SKOLDAY

Idag började skolan, ni ska få se min skoldag berättad i bilder istället.


När jag kom in i klassrummet idag så satt Therese vid sin bänk och grät över schemat ..


Josefine blev så chockad över vårt schema så hon fick en spyattack och Sonja såg allmänt uppgiven ut..


Johanna var rasande, så hon skrev ett klagobrev till rektorn..


Therese torka bort tårarna och räckte ut tungan åt hela skolan och dess lärare..


jag va allmänt sur..


Therese tyckte om vi fotade mig med schemat så kunde vi skicka in det till en tidning, så de kunde skriva om det i tidningen hur mycket vårt schema sög, för att få sympati..


Sonja kastade sina böcker på bänken och skrek -"Ni lärare fattar ingenting!"..


Johanna gick ut och ringde sin mamma och förklarade för henne hur mycket schemat sög..


Sonja tyckte att läraren sa något om att de skulle ändra på schemat..


Men Sonja hade hört fel.. Johanna bröt ihop.


Haha nej, skämt o sido! Skoldagen idag var väl helt okej, vi samlades klockan 10, fick scheman oså (som sög, det skämtade jag aldrig om!!) och sen hade vi vanliga lektioner. Det var jätte kul att träffa alla igen!
Jag klagade på Åsa (vår klassföreståndare) att hulebäck och andra skolor leker första veckan osv, att det är fuskigt att vi ska få gå direkt efter schemat, så efter det föreslog Åsa att vi kunde ha en klassens dag imorgon, så vi bestämde att vi skulle åka till slottskogen imorgon och fika med klassen, istället för att ha lektioner mellan 08:10 och 16:30 imorgon så ska vi börja 10:00 imorgon och sluta ca: 15:00!
Är man grymm eller vad? ;D Tacka mig alla, tacka mig! Hah!



Jag & Therese idag (det var svårt att se pga solen).


Jag & Johanna idag.


Sköt om er! Puss

Kommentarer
Postat av: johanna :D

hahahha jaa första dagen blev som den blev :P o schemat sööög XD

puss på dig du är bääst <3

2009-08-26 @ 15:55:14
Postat av: Anonym

haha, den blev ju det ;)

du är bäst gumman <3

2009-08-26 @ 17:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0