SÅRA MIN HELLRE MED SANNINGEN ÄN GÖR MIN LYCKLIG MED EN LÖGN

Satt & läste lite om mitt stjärntecken (vattuman), det sägs att det ska forma en rätt mycket till den personen man är. Och jag tror stenhårt på det. Så jag satt här och sökte på vattumannen och hittade följade saker som förklarar varför jag är som jag är ibland, saker som jag tyckte stämde.

Räkna inte med att Vattumannen ska ställa upp på något som hon inte själv känner för!
Begär du för mycket - så blir hon ursinnig, reagerar kanske inte genom att visa vrede utan snarare med känslokyla och drar sig undan.

Du är social, men du har också ett stort behov av att vara ensam ibland.

Vattumän har oftare lättare för att tala om idéer än känslor.

Så var det med det, snart börjar the batcherorette (hej jag är sämst på att skriva på engelska?!), vilket är mitt favorit program! Idag så ska Deanna välja mellan de 2 sista killarna, otroligt spännande!!! Men hon har redan röstat hur han jag gillade mest, Graham, lite trist.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0